خلال سال های اخیر، بسیاری از همدستی های تجاری بزرگ دنیا، مثل اپل و گوگل همچنین لوگوی خویشتن را از حالت سه بعدی بوسیله نمای تخت و دو بعدی دگرگونی داده اند. این اتفاق، سال گذشته برای فولکس واگن همچنین رخ داد.
نشان تجاری بی ام و با حذف دایره ی سیاه رنگ، نوار سفید و سطر مشهود BMW در اطراف خواهد داشت. مطابق انتظار، خطوط صلیبی و تقسیمات چهارگانه دایره ی میانی بوسیله فام های آبی و سفید، پابرجا خواهند بود. با این ترفند، فضای بین اداره ی میانی و بیرونی که خوش نویسی BMW در آن جای دارد، مشعشع باقی می ماند تا ته رنگ هیکل ی خودرو را مدال دهد. نشان تجاری جدید بی ام و، حالت کاملا برچسبی و حزن سطح اندام نخواهد داشت؛ بلکه دارای برجستگی فی فروزان با سایه پدیدار داخل برابر تابش پرتو خواهد حیات.
بیشتر بخوانید:مورگان Plus Four با پیشرانه بی ام و رونمایی شدسدان برقی بی ام و i4 با مدل مفهومی رونمایی شداولین مورد ابتلا بوسیله کرونا در کارخانه بی ام و مونیخبی ام و بوسیله فرمول یک بازنمی گردددلیل استقبال روزافزون از سوپرشارژرهای الکتریکی چیست؟
درباره این سایت