خلال سال های اخیر، بسیاری از همدستی های تجاری بزرگ دنیا، مثل اپل و گوگل همچنین لوگوی خویشتن را از حالت سه بعدی بوسیله نمای تخت و دو بعدی دگرگونی داده اند. این اتفاق، سال گذشته برای فولکس واگن همچنین رخ داد.



نشان تجاری بی ام و با حذف دایره ی سیاه رنگ، نوار سفید و سطر مشهود BMW در اطراف خواهد داشت. مطابق انتظار، خطوط صلیبی و تقسیمات چهارگانه دایره ی میانی بوسیله فام های آبی و سفید، پابرجا خواهند بود. با این ترفند، فضای بین اداره ی میانی و بیرونی که خوش نویسی BMW در آن جای دارد، مشعشع باقی می ماند تا ته رنگ هیکل ی خودرو را مدال دهد. نشان تجاری جدید بی ام و، حالت کاملا برچسبی و حزن سطح اندام نخواهد داشت؛ بلکه دارای برجستگی فی فروزان با سایه پدیدار داخل برابر تابش پرتو خواهد حیات.



 

بیشتر بخوانید:مورگان Plus Four با پیشرانه بی ام و رونمایی شدسدان برقی بی ام و i4 با مدل مفهومی رونمایی شداولین مورد ابتلا بوسیله کرونا در کارخانه بی ام و مونیخبی ام و بوسیله فرمول یک بازنمی گردددلیل استقبال روزافزون از سوپرشارژرهای الکتریکی چیست؟

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

بهشت روياها طراحی وب و برنامه نویسی وب هواداران دکتر سید علی حسینی یادگیری با چاشنی لذت! EMAD we read to live ثبت شرکت - ثبت شرکت مسئولیت محدود - ثبت فوری شرکت ماسریدربینسرهاداشتیم اجاره خودرو ychat